Jumaat, 8 Julai 2011

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN

Kami, warga SK Nanga Nyimoh Song, dengan penuh tekad dan iltizam berikrar dan berjanji akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami
Untuk

MURID
1 Memastikan semua murid mendapat pendidikan yang seimbang berlandaskan Falsafah Pendidikan Negara.
2 Memastikan proses pengajaran dan pembelajaran lancar mulai hari pertama hari persekolahan.
3. Mewujudkan sesuana yang kondusif untuk proses Pengajaran dan Pembelajaran sepanjang masa.
4. Memastikan keselamatan , kesihatan dan kebajikan murid sentiasa terpilihara.

STAF
1. Sentiasa bersemangat tinggi dalam menjalankan tugas.
2. Memastikan semua staf diberi layanan yang sama dalam semua aspek.
3. Memastikan semua staf diberi peluang untuk mengikuti latihan /kursus secara bergilir-gilir.

IBUBAPA
1. Memastikan perkhidmatan yang diberi kepada Ibubapa diurus dalam masa 15 minit dengan layanan mesra dan cekap.
2. Memastikan maklumat pendidikan terkini disampaikan kepada ibu bapa dan masyarakat seminggu selepas maklumat diterima.

Stake Holder
1. Bertindak lancar dan cekap terhadap arahan dari PPDK, PPG, JPn dan institusi lain selepas menerima arahan dalam masa dua hari.
2. Memastikan sisitem fail sentiasa kemaskini.
3. Memastikan semua harta modal dan inventori diurus mengikut prosedur yang betul.

KOMUNITI
1. Bersedia dan sanggup menerima cadangan dan teguran yang membina daripada komuiti setempat demi meningkatkan prestasi dan maruah sekolah
2. Mewujud dan memilihara perhubungan yang akrab antara sekolah dan masyarakat setempat.

SEKIRANYA TUAN/PUAN BELUM PUAS HATI ATAS PERKHIDMATAN KAMI, SILA HUBUNGI TERUS KEPADA GURU BESAR DI TALIAN – +084-772004/ +084-772005

Tiada ulasan:

Catat Ulasan